Trucard wint Pro Carton ECMA prijs met de Jim Bean Honey pack

Trucard wint Pro Carton ECMA prijs met de Jim Bean Honey pack
Trucard wint Pro Carton ECMA prijs met de Jim Bean Honey pack


Jim Bean Honey packPremium paper and board producent Tullis Russell heeft opnieuw internationale erkenning gekregen voor haar sulfaatkarton merk Trucard tijdens de toekenning dit jaar van de Pro Carton Ecma prijzen. Het bedrijf waar de aandelen in handen zijn van haar werknemers werd uitgekozen voor de Jim Bean Honey cadeau verpakking, geproduceerd door een van de leidinggevende verpakking en P.O.S. producenten CTI groep, welke deze prestigieuze prijs won in de categorie drank verpakkingen.

De Jim Beam Honey cadeau verpakking onderscheid zichzelf van de andere verpakkingen in dit sterk concurrerende segment door het subtiele honingraat ontwerp, afgewerkt met een UV spot vernis komt het hele ontwerp tot leven, de persingen in zowel de honingraat als ook in het logo laat een hoge tactiliteit zien en een grote presentatie waarde. Het honingraat ontwerp op het flesetiket te zien doormiddel van een uitstanzing in de verpakking geeft het totaal nog meer diepgang. De verpakking is gedrukt op 1 gloss 450 grs.

De jury van Pro Carton is van mening dat het honing product uitstekend wordt verwoord in zowel de verpakking als het ontwerp. De kleurstelling van het zwart en geel maakt dat de verpakking opvalt in de schappen, speciaal in de belasting vrije winkels waar het publiek wat meer rondneust.

Malcolm Sinclair, export verkoop directeur van Tullus Russell stelt: “We zijn reuze verheugd dat STI Group voor trucard heeft gekozen en de bijdrage dit het karton heeft kunnen geven aan het uitmuntende eindresultaat van de Jim Beam Honey cadeau verpakking. Trucard is op zijn best wanneer het ingezet voor zowel uitdagende druk- als afwerkingprocessen, deze verpakking is hierop geen uitzondering!

“ We zijn verheugd over de erkenning opnieuw van ons trucard door de Pro Carton Ecma awards Onze 4 achtereenvolgende prijs na vorig jaar de’presidents award’ gewonnen te hebben met de Bombay Sapphire verpakking, algemene verpakking van het jaar in 2010 met een Tommy Hilfiger’s zomer geur . In 2009 won trucard de eerste prijs in het segment van de volume markt met de kauwgum verpakking van Wrigley 5.”


Source: Persbericht Tullis Russel

 

Gepubliceerd op:  26 november 2014 1225 x bekeken
Categorie:  Ledennieuws